DET RINGER, DET RINGER.....SKYNDA DIG ATT SVARA....!

71939-133

Dessa djädra flervalsfunktioner!
Typ;

- Välkommen till AB Snurr & Co
- För befintlig kund tryck 1
- För obefintlig kund tryck 2

Okey, jag är kund så då får det bli 1 då!

- Knappa in ditt medlemsnummer och avsluta med fyrkant

Shit, vänta nu, jo, nu kommer jag ihåg. Så där ja, klart.

- För fakturafrågor tryck 1
- För nätfrågor tryck 2
- För övriga frågor tryck 3
- För upplysning om gamla faster Agdas arv, vänta kvar i luren

Äum....Åh, Mhm.......! Får väl bli övriga frågor då.

- Du har gjort ett felaktigt val. Var god försök igen

Vad i h-vete. Men okey nytt försök.

- Det är många som ringer till oss just nu. Var vänlig försök igen lite senare.

MORR....................!

Samma procedur en gång till.

- Välkommen till AB Snurr & Co...............

Den här gången gick det något bättre,

- Du är placerad i kö. Beräknad väntetid ca 50 min. Du är placerad som nr 99.

Men vem har den tiden? Inte jag i alla fall.

Det fick bli ett nytt försök lite senare!

- Vi har telefontid vardagar 08.00 - 16.00
- Det går inte att lämna ett meddelande.
- Välkommen åter!!!!!!!

FAAAAAN!

Kommentarer
Postat av: Sussie

JAA, visst är det jobbigt?

2006-09-07 @ 16:31:47
Postat av: satans

bankkärringar.

2006-09-08 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback