T-BANA ELLER BIL?

Jaha........så var det dags igen.

Imorse, påväg till jobbet, banfel..............VA F´N ÄR BANFEL??????

Perrongen var full av individer, trappan ned till perrongen var full av det samma...........!

Tvärbanan var nu ett mycket bra alternativ.......men inte bara för mig.......

UTAN FÖR ALLA ANDRA OXÅ!!!!!!!!

En stressad mamma med unge i barnvagn och en i sex-års åldern, gåendes på egna ben,  lyckades klämma sig in  i vagnen.  Fråga inte hur i helvete hon lyckades med det men in kom hon i alla fall.  Sexåringen hamnade under min armhåla. Nåja, där kunde hon ju tryggt stå. Förmodligen den säkraste platsen i hela vagnen. Det är synd om småfolket.

Vagnfel, banfel, signalfel, lövsamling, isbildning, stekhet sol, strömavbrott och höjda avgifter.

Volvo 740, Peugeot 107, Ford Focus, Saab 900, Nissan, Seat och Moped.





NATTSUDD

Hallå alla nattsuddare.

Klockan är 01.40, närmare bestämt söndag morgon. ISCH......låter bättre med lördag natt. Känns lite längre till måndag morgon och jobbet då. Sitter här och väntar ut mini-gangstern som sist jag pratade med honom satt på pendeltåget till Västerhaninge. Just det VÄSTERHANINGE. Alltså åt helt fel håll. SUCK!!!!!!!!!
Förbannade tonårsligister som inte passar några tider och uppenbarligen är till för att oroa sina föräldrar.

- Skaffa dig ett liv morsan, brukar han väsa fram medans han sitter och chattar med någon finnig kompis på MSN.

Guuuuud vad har är söt när han sover!!!!!!!!!!

GOD NATT


BRORSAN

Råkade häromdagen ut får något trist;

Jag mötte min bror på parkvägen. Han såg mig, Han vände bort huvudet, Han viftade med armen åt mig och sa

- NÄ FY F´N..........!!!!!!!

Så försvann han bortåt.

Nåja, man behöver ju inte ha någon kontakt fast att man är släkt.

SUCK!


MADELEINE

Lilla söta rara, som försvann i Portugal.

Idag, ramlade hon i en trapp och slog ihjäl sig.

Igår, var det hotel-städerskan som rövade bort henne.

Iförrgår, var det människosmuggling.

Innan, var det hennes mamma.

Dessutom har lilla Madeleine varit på minst fem olika ställen i världen den sista månaden.

SKÄRPNING! Till både Polis och Journalister.