VALBORG

Blev en lugn helg efter mycket planering och tjat.
Lyckades muta mina tonårs-ligister att stanna hemma i alla fall denna hemska fylle-helg.

Detta kostade mig:

En munkjacka;                                         750 kr ( och det var ändå på rea )
Ett TV-spel;                                              549 kr
Godis, läsk, saft, cig, chips, dip                364 kr.
Mat från grillen                                        181 kr
En platta bärs som jag hittade i  min 16:åriga sons ägo; 250 kr. ( förmodlgen hade jag redan betalat den en gång redan när han fick 200 kr till en skuld, som han lånat av, för att...........)

OCH DESSUTOM VAR JAG VÄL MED OCH BETALADE PÅ KUNGENS KALAS.

Själv unnade jag mig en hudkräm för nariga händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback