HUSKÖP!

VI HAR KÖPT HUS! Ett stort jä...a hus med vattenläckor, taskiga el-ledningar, grymma badrum, klotter och en massa sopor. GROVSOPOR!!!!! Vi fick till och med beställa hem en container för att bli av med all skit.  Sju karlar släpade och bar och på drygt en timme var hela containern full. Va? Sjurumsvilla i Djursholm, Herrgård i Sörmland, Nää Nä..........Ett radhus. Ett ståendes sådant. På höjden alltså. Ett jätte-kollektiv med både gamla och  barn, farmödrar och barnvakter, roliga prickar och surkart, ensamstående och enastående och homosexuella och ja...............vi har allt.  Men.........nu måste jag iväg. Först ska jag kontrollera om det manliga könet har klippt gräset och att ungdjävlarna inte har suttit i våra nyplanterade blommor. Sedan ska jag ta en tur ned i källaren och kolla läget tillsammans med en av de enastående. Hon som råkade ut för katten, ni vet. Va, har jag inte berättat det? Hur det går när en djurvän vill hjälpa småkrypen till ett bättre liv. Okey, påminn mig då så ska jag berätta,  men.......det blir inte förrän i morgon.
Vi hörs.......!

Kommentarer
Postat av: vålnaden

Jag skrattade högt här framför datan, hunden undrade vad jag höll på med.Jag tycker boken bör börja skrivas omgående så det inte glöms bort något.

2006-05-18 @ 09:18:47
Postat av: Småkryp som...

behöver ett bättre liv stampar man på.

2006-05-18 @ 18:14:14
Postat av: Vi ska

väl lägga ut råttgift??

2006-05-18 @ 22:32:12
Postat av: SpyBar

Rivningskåken som skämmer ut vår gata?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback