HUSETS NÖDINGÅNG

Det ryktas att någon supit bort sin dörrnyckel och varit tvungen att fixa en egen ingång för att komma in. Det ryktas också att denne någon hade påhälsning av polisen och dessutom kommer att få betala för X-tra ingången. Repstege finns att hämta hos portvakten för kommande bruk.

Själv har jag mina nycklar och alla sinnen i behåll. Trots att jag bor i skilsmässolängan. Folk som bor i längan flyr undan ”pesten”. De byter snabbt till någon annan lägenhet i huset eller flyttar till ny adress. Gatuplanet och våning  2, 5, och 7 i samma länga är drabbade. Familjen under mig försvann hastigt  för några år sedan när frun i huset fick för sig att ”sjukdomen” kunde smitta. Så…….akta er, annars blir ni ”Ensamma mamman”


Kommentarer
Postat av: vål...en

Är det säkert att fyllbulten skall betala!! Vet vi vem det är? Ja den här porten är ju lite förståndigare!

2006-05-24 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback