HO-HO-HO

71939-10

Tomten är död. Det var väl det jag visste. Det var säkert  trängselavgifterna kombinerat med bortskämda ungar som blev hans fall. Det duger ju inte precis med något som Tomtemor har snickrat ihop, som på det gamla goda tiden. Om det nu är, som ryktet säger, att Tomten är far till alla barnen, så har vi nu big BIG problems som inte en enda jurist skulle vilja ta tag i. Schhhhh vi säger inget och speciellt inte till de små barnen. De skulle bli så upprörda och ledsna. Vi vidarebefordrar helt enkelt önskelistorna till GÖRAN PERSSON, TOMTELAND.

Bye Bye Tomten

Kommentarer
Postat av: SpyBar

Hej Tomtefar Göran. Jag önskar mig möjligheten att kunna leva på min lön.

Postat av: Yttrandefrihet

Det gör jag också!!!

2006-05-08 @ 23:18:09
URL: http://yttrandefrihet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback