BOBBY

71939-26Läste i kvällstidningen om ett 28-årigt PUCKO som skriver rasistiska och förnedrande skämt om lille Bobby på nätet. Dessutom uppmuntrar han folk att själva skicka in skamligheter!
Just nu ligger 62 st smaklösa skämt på en hemsida som är döpt med bl a Bobbys namn.
Som jag ser det finns det bara en enda människa som borde  ha huvudet under vattenyttan med betongblock till fötter. FY F`N du måtte lida av en psykisk åkomma som man ännu inte har upptäckt.
Ja snart säger man väl till och med att det är SYND OM DIG. Det är ju så det brukar gå till i det här landet.
Men.......alla får sitt! Verkligheten kommer ikapp dig. Det står skrivet att du är en student. Nu blir jag riktigt nyfiken. Vad är det du studerar? Första klass i grundskolan?
VET HUT OCH SKÄMS. Om det finns andar och spöken så hoppas jag att de spökar skiten ur dig.


Kommentarer
Postat av: vål...en

Jag har undgått den texten, tack o lov. Jag hoppas lilla Bobby får det fint där uppe. För att göra det man gjort mot honom måste man vara total sjuk i huvudet, trots ev,sjukdom borde dessa utsättas för samma sorts tortyr som de givit.

2006-05-24 @ 21:50:15
Postat av: SpyBar

Jaha, puckon finns överallt. Tror att Bobbyhistorien påverkar oss normala vilket möjligen kan göra världen tryggare för de små. Värna om barnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback