SPYAN

71939-93

Idag när städerskan på mitt jobb svansade omkring och blöt-svabbade golvet så spred det sig en rätt så behaglig doft åt citronhållet.  ( Dessutom hade hon en t-shirt som visade så mycket när hon böjde sig så att till och med jag var tvungen att titta )
Men.......tillbaka till doften.......! Döm om min förvåning och häpnad när den helt plötsligt ändrade karaktär och började att lukta KRÄK!

Här satt vi nu, 30 pers, mitt i en spya och såg ut som ett helt fiskstim samtidigt som vi försökte att prestera ett någorlunda bra arbete.

Så ja, lugn och fin, andas genom munnen; I ÅTTA TIMMAR!

Nu förstår jag varför den ordinarie städerskan aldrig skurar golvet.

Kommentarer
Postat av: SpyBar

Kräklukt? Fy fan. I den här värmen också...

Postat av: Pjuck

Likadant idag :-(

2006-07-25 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback