NATTENS KLURING

71939-58


Jag har tänkt,  precis som min väninnas gubbe brukar göra. Skillnaden är den att när han har tänkt klart så är tusen projekt på gång. När han har suttit på dass för länge måste hon störa honom med hårda bankningar på dörren. Annars kan det bli köp av ny bil, stor ombyggnad av huset, nytt garage, inga nya skor till frugan mm mm mm.
Men.........nu till saken.

Jag har tänkt;
Man hör ofta, eller i alla fall ibland, eller åtminstonde minst en gång i livet,
VAD SKULLE DU TA MED DIG TILL EN ÖDE Ö?
Okey, men vad skulle du INTE ta med dig då?
Jag är nyfiken. Vilka tre saker skulle du välja bort?

Sov på saken
GOD NATT


Kommentarer
Postat av: SpyBar

En varm ö antar jag...

Pälsmössa
Vantar
Kängor

Postat av: Anonym

Ugglan Draken Rutiga lådan

2006-07-12 @ 15:01:57
Postat av: Pjuck

Själv lämnar jag två barn och ett X, hemma.

2006-07-12 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback