NATT

71939-42Vill du veta någonting, så fråga...........!!!!!!!

Nu är det natt i huset. Båda tonårsligisterna är hemma. Den äldsta minglade omkring på en grillfest hos en fotbollsspelande tjej och hennes lagkompisar och den lille drev omkring med sina kompisar i vanlig ordning och passade heller inte tiden i samma ordning.

I huset var det FULL rulle fram till tolv. Då dök det upp två taxibilar och en massa folk strömmade ut. Hoppas för portis skull att det inte blir någon efterfest. Hon har oturen att bo på samma våningsplan.

I källaren har det dykt upp en massa bohag. ILLA!!!!!!!! Någon har slängt ut någons saker och nu är det bara för gamarna i huset att plocka i den nya fyndhörnan. Hoppas stackarn hinner hit i morgon och kan ta hand om det som eventuellt finns kvar. FYYYYYYY sådana elaka människor det finns.

Portis har vallat hästen i flera timmar. Och inte bara hästen har jag hört. Utan en jämnårig också och av det motsatta könet till råga på allt. Hörde jag en liten bröllopsklocka ringa???????? Kul, jag gillar bröllop!

MEN........LÄMNAR HON HUSET DÅ DRAR JAG OXÅ!


Kommentarer
Postat av: portis

Lugn,lugn det skulle hända alldeles för lite om jag flyttade och bröllopsklockor ringa ej!!!
Vem skulle då ex.jaga den som äger de utslängda sakerna? Tyvärr verkar det som han befinner sig i Norge enl norsk tfn röst att tfn är avstängd.

2006-07-02 @ 10:56:26
Postat av: Telenor..

snakker norsk!

2006-07-03 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback