MUSEN

71939-102

Mmmmmmm nå´tt fel på musen. SMÄRTSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hittade solen. Exakt 14.13 gled han in över min balkong. Dessvärre satt jag fullt upptagen och släktforskade vid datorn och där blev jag sittandes. Snacka om att man är tidsoptimist. Oj vad information det finns att hämta . Det ena födde det andra och vips så var klockan redan fem.

Storgrabben, som nu lever ett liv, FF, hemma hos farsan med sin flickvän, ville bjuda mig på middag och...........det kan man ju inte nobba. Så benen fick sol ca 10 minuter och i morgon är det jobb igen.

Ska bli regn såg jag. HELA VECKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tvätt ska hängas, balkongblommorna skriker efter vatten, Husets mailbox har fått post som jag måste svara på, kaffetarmen suger och John Blund har redan anlänt .Han bara väntar....och väntar.......och väntar........!

Måste fixa musen också..........! Blir till att leta i lådan med reservdelar! Ja.......vad trodde ni att jag menade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback