MITT LIV HÄNGER PÅ EN LÖS TRÅD!

71939-43

Jag har dödsångest! I morgon ska jag till käftis och dra ut en visdomstand. OCH GISSA HUR DJÄVLA RÄDD JAG ÄR!!!!!!!!!!!
Så sökte jag på nätet om visdomständer. Tänkte att jag kunde hitta något kul, gammal historik om varför man har visdomständer eller något dyligt. Hamnade på en annan blogg där dagboksförfattaren såg ut som om han hade påssjuka. Hela kinden var svullen eftersom han hade dragit ut en visdomstand. SHIT! De hade dessutom upplyst honom om att det finns nerver som kan bli skadade och då kan man tappa känseln i läpp och kind.  VAD F´N HADE JAG I DEN DAGBOKEN ATT GÖRA! Om jag inte är död i morgon vid den här tiden så ser jag förmodligen ut som en dräglande hamster  med en käft som inte går att stänga. Men ingen panik nu. Bloggen kommer att finnas kvar. Portis har lovat att driva den vidare.
Så.........vi får väl se vem som skriver i morgon...........Önska mig lycka till!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback