JAGAR!

71939-101

Jag jagar solen idag. (Att man alltid ska jaga efter nå´tt. Högre lön, snyggare kläder, barn, bra semester, trevlig sambo, billiga livsmedel, balans i ekonomin, solen.................)

Upptäckte till min fasa att benen är kritvita så..........jag tänkte pressa ett tag!!!!!
Idag har jag nämligen tid för sådana övningar. Nyputsade solglasögon, bra bok, nyinköpt strandstol. Ja, allt är i sin ordning utom det viktigste. VART F´N ÄR SOLEN?????????


Skam den som ger sig. Jag ska nog hitta honom. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Det é klart att...

du har vita ben, du är ju inte neger. Tänk dig Gula Faran, gula ben. och ändå rullar den. Inte kul! En vit engelsman blir grisskär när han solar, däför dricker dom mycket när dom är på semester. Sen ser dom dåligt när dom speglar sig. Själv solar jag aldrig. Jag passerar solstrålar snabbt.

Postat av: vi har jättemycke..

sol hos oss men inte på balkongen.

2006-07-30 @ 11:49:40
URL: http://no.SUN.boggie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback