JAG, DJURVÄN?

71939-62 
- Hej vad bra att du ringer jag behöver hjälp!
Doktor Uggla, Portis, allas våran djurvän var åter i farten. Denna gång med en ensam stackars hund.
SHIT SHIT SHIT SHIT varför ringde jag henne. Men okey, klart man ställer upp. Mycket snart stod jag där alldeles ensam med två hundar. En i koppel och en utan som dessutom INTE GILLADE MIG. Han blängde surt och mer och mer stressad blev jag. Så kom då Doktor Uggla äntligen tillbaka efter att ha hämtat ett koppel. Det var då jag kom på - PORTIS! DU HAR KOPPLAT EN RÄV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nja det kunde ha varit en i alla fall. Han såg ut som räv på långa ben. Samtal till polis som faktiskt fick göra en utryckning EFTERSOM JAG VÄGRADE FÖLJA MED RÄVEN TILL POLISEN, MED TANKE PÅ DEN TIDIGARE STORYN MED KATTEN SÅ................Hur som, polisen kom samtidigt som hundens ägare 90+ kom lufsandes. Ingen akutvård denna gång och en glad Portis forsatte att uggla över sina räkenskaper.



Doktor Uggla, Portis, alla djurens vän!


Kommentarer
Postat av: Rävar behöver....

också föda så vänligen grip inte in i naturens gång.
det ser inte vi djurrättsaktivister med blida ögon.

2006-07-11 @ 00:07:48
Postat av: Förresten så gillar..

vi inte ugglor heller. Dom låter så konstigt och äter sorkar.

2006-07-11 @ 01:13:31
Postat av: SpyBar

Fy fan. Vi måste sätta upp en vägbom mellan föreningarna...

Postat av: Pjuck

Vill du att dina barn möter en herrelös hund ELLER?

2006-07-11 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback