SHOPPING

71939-114


Hjälp vad mycket bra affärer det finns.
Portis har dragit med mig ( jag skyller på henne ) till Eko, Euro Store, Rusta mm mm mm.

Så fort man kliver innanför dörren börjar röster att höras.

- Köp mig, Köp mig!

- Hallå, titta vad söt jag är!

- Stopp, stanna, titta vad billig jag är. Du behöver mig!

- Köp mig, Köp mig.......!

Överallt i varenda hylla och i varenda monter finns dom. Söta, billiga, praktiska, roliga och alla ropar dom.

- Köp mig...........!

Kostar bara......inte mycket........rea.........billigt........kostar bara.......!

Tänt vad mycket man behöver som man inte har haft en aaaaaaaaning om!

Men.......kostar bara, blir kostar mycket till slut. För mycket shopping har det blivit. Allt från fågelskrämmor till långbyxor. Från tvättmedel till porslin.

Fågelskrämman? Nä jag har ingen villa inte heller något landställe. Däremot har jag en alldeles utmärkt balkong för skrämman.

Den största skrämman just nu är den stora tonårsligisten. Han platsar som nummer ett i bloggen denna helg. Två kvällar i rad har han skrämt fullkomligt skitslag på mig.
Han ringer och talar om att han är på väg hem. Därefter fimpar han mobilen och är inte anträffbar under ca 5 timmar. När jag ena natten fick tag på honom kl 03.30 talade han bara helt enkelt om att HAN HADE UTRÄTTAT ETT ÄRENDE! Shit, Shit, Shit!

SHIT!!!!!!



Kommentarer
Postat av: SpyBar

Han kanske har haft mys...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback