KOMPIS?

Ja ja jag vet. Ingen bild. Men.........jag sitter på jobbet så........det här får gå fort!

Tänte bara tala om att jag har fått en ny kompis. Han finns där hela tiden. När jag fikar, när jag går på lunch, när jag kliver på bussen, hemma på balkongen, i sovrummet när jag ska sova. Ja.........han är överallt. Han är Inte speciellt snygg och han är definitivt inget trevlig men han är väldigt sällskaplig och närgången. Jag vill inte vara kompis med honom. Jag tycker verkligen inte om honom men han verkar inte förstå det. Ett par gånger har han till och med sne´at till totalt och gått till anfall.

Dessutom är han lite småsnuskig och en fluktis. Helt plötsligt var han innanför min mosters tröja och rotade runt. Utan att skämmas ett dugg.

Så.......vad jag ska göra?

SCHLÅ IHJÄL HAN FÖRSTÅS!


Kommentarer
Postat av: man..

slår inte ihjäl änglar.

Postat av: det bloggas....

på jobbet. glad arbetsgivare :-((( som betalar lön.

2006-08-05 @ 11:55:41
URL: http://yttrandefrihet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback