IVAN HARLEY DAVIDSON

71939-106


Mmmmmm.......! Idag har Portis fått pröva på "riktiga" hästkrafter. Snubben ni vet, som jag har nämnt tidigare, han slängde upp henne bakpå Herr Davidson och gled iväg med ett ljud som får varje hårstrå att stå åt fel håll på kroppen.
Hon såg rätt lycklig ut, att döma av det lilla man kunde se under visiret, men lite geléig i benen verkade hon allt.

Nu ser jag med spänning och förväntan fram emot nästa byte. När Snubben ska få pröva på Portis hästkrafter och "åka" på Ivan den förskräcklige. Jag undrar jag om han gör det ensam eller bakom Portis?

Barbacka eller Westernsadel kanske vore nå´tt!  YI.......HA.........!




Kommentarer
Postat av: Passar väl...

bra med Cornelis en dag som denna.

Postat av: Pjuck

Jäpp! Men nu har jag tagit bort texten på grund av ..........!

2006-08-06 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback