...........

71939-126

REGN, REGN, REGN! TOTALT ÖSREGN!

Å DÅ, NÄR DET ÖSREGNAR, DÅ...........RINNER DET IN VATTEN I HUSETS KÄLLARE..........!!!!!

Å vad jag förstår höjer det väl värdet på fastigheten. Om man gör som en av mäklarna; skriver i annonsen att det finns uteplats på taket, när det egentligen handlar om mattpiskning, så kan man väl också skriva att det finns tillgång till pool i källaren. Eller varför inte ett akvarium på lite längre sikt. Eller egen tillverkning av penicillin.


Vatten kostar pengar. Både i rören och utanför. Ungdjävlar som klämmer ned rumpan i våra blommor kostar pengar. Sopor kostar en jädra massa pengar. Nu har det dykt upp fler icke behöriga sopor i returstationen.

ATT FOLK INTE SKÄMS!

OCH VILKA ÄR DET SOM BRUKAR EXTRAKNÄCKA SOM SOPGUBBAR DÅ OM JAG FÅR FRÅGA!
Jo, Pjuck och Portis!

Nä.........jag tar nog ut skilsmässa nu! Tar mina saker och drar. Tycker inte om Huset längre!



Kommentarer
Postat av: SpyBar

När ska ni fixa utemiljön undrar närliggande fastighetsägare. Ni sänker marknadsvärdet för alla runtomkring också. Skärpning!!!

Postat av: Pjuck

Vi sover i alla fall på morgnarna då ni är störande.

2006-08-22 @ 21:33:06
Postat av: papi

hyr ut små kanoter i källaren och småpråmar för
illegal sophantering. Var lite kreativa.

2006-08-23 @ 11:46:59
URL: http://yttrandefrihet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback