00:47

71939-109

Blund har anlänt. Han strör och strör sitt pulver ur säcken. Jag har hört att det ska vara sömnpulver men det påminner mera om aska och grus. Suddigt och klåda i ögonen blir det allt men inte sjutton är det rogivande och sövande.  Nä nä han kan dra vidare.

Nu borde jag läsa DN. Den blaskan har jag släpat på hela dagen i tro om att jag ska hinna läsa några rader. Inte ens en mening har jag hunnit med. Inte ens ett endaste litet ord. Inget väder, inga TV-nyheter, ingenting om läget i stora vida värden. Inte något alls om Hagamannen och hans släktingar. Jag vet  med andra ord nada. Tänk vad skönt att få vara så off.

Det kanske regnar i morgon. JAHA!

Jag kanske har missat värsting-filmen på TV. Mmmmmm SYND!

Haga-mannen kanske får dödsstraff.  BRA!

Nä bäst att jag sover nu. Blund ger sig inte och trägen vinner brukar det ju heta.

SOV GOTT


Kommentarer
Postat av: SpyBar

Du kan stoppa DN i min brevlåda när du går till jobbet... Jag läaser den vid 12 när jag vaknar...

Postat av: Pjuck

Jag ber trappsnigeln lämna den hos dig i stället. Runt fyra. Personlig utdelning i handen.

2006-08-10 @ 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback