TRÖTT MORSA!

Är det bara jag som känner mig som en trött, sliten, slut, utnyttjad, gring, orkeslös och förtvivlad MORSA! Tänk att tonåringar kan sänka en så totalt. Fick just ett samtal på mobilen,

-Morsan, jag kommer inte hem om inte du köper cig till mig!
-Då stannar jag ute hela natten!

Å jag vet att nu får jag ett rent helvete för att försöka få hem honom. Vad är enklast. Jo att ge med sig förstås. Men.........i helvet heller. Då är vi ju tillbaka i pottstadiet där ungdjä...... ligger på golvet i affären och sparkar och skriker efter godis.

Nu är det maktkamp som gäller igen.


Kommentarer
Postat av: http://spybar.webblogg.se/

Ditt andra pucko är här och tömmer mitt kylskåp...

Postat av: Pjuck

Härligt! Då har jag lyckats med uppfostran på den ena i alla fall!

2006-04-18 @ 22:37:07
Postat av: SpyBar

Ja, duktig kille.... hm... ena underarmen såg... typ... annorlunda ut...

2006-04-18 @ 22:50:09
URL: http://spybar.webblogg.se/
Postat av: Pjuck

Vet! Kroppsligt tillval. Finns de som har liknande skit på överarmen.

2006-04-18 @ 23:23:02
Postat av: Urban

Vem fan bryr sig. Lägg ner.

2006-04-19 @ 01:49:04
Postat av: Pjuck

Tack för kommentaren Urban. Du vet väl att det finns andra bloggar att läsa.

2006-04-19 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback