DENNA DAG...........!

eN sÅdAn DäR dAg...........som man inte vill HA!
Allting händer och allting blir fel.

Breven blir felstavade. Korrigering, korrigering, korrigering. Lite dyslexi, visst, men breven idag har inte direkt varit en light variant.

Fel nummer.........!
- Ursäkta, nu har jag ringt helt fel!
Har tillbringat dagen med att vända på siffrorna också.
Inte bara en gång och inte bara två gånger heller.

Vid fikat fick jag en geting i håret. Hörde inte ens att han kom inte heller när han landade. Upptäckte honom när jag,  så där lite tufft, skulle slänga tillbaka luggen från den totalt dyngsura pannan.
Å SHIT.............! Där satt han i godan ro intrasslad i hårsprayen.

Den riktiga fem ettan under dagen inträffade strax före luch. Pratar med en kund i telefonen samtidigt som jag arbetar med hans ärenden på datorn.
Det är då det händer....................!
Helt plötsligt smäller det till samtidigt som en smärta sprider sig någonstans i trakten ryggen / bak-armarna. Typ skjuten eller knivskuren allra minst. 
Därefter  händer något med tröjan. Axlarna far framåt  och framsidans behag rasar nedåt mot naveln. 
En liten, mycket liten men ändå mycket betydelsefull mockajäng bak i ryggen HADE GÅTT SÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BEHÅ, BH, Tutthållare, Bysthållare........kalla´re va f´n som helst, sönder var den i alla fall.

Nu hör det till saken, att närmsta butik är Shell-macken där man kan köpa tidning, cig,  bensin.........på sin höjd ett par strumpor. Inse fakta. DET VAR BARA ATT GILLA LÄGET TILLSAMMANS MED ALLA ANDRA SOM GJORDE DET SAMMA!

( påminner mig faktiskt om när jag skulle på en anställnings intervju en gång i tiden och resåren i trosorna lämnade hädan och jag hade kjol på mig, men det är en annan story )






Kommentarer
Postat av: SpyBar

Ha ha ha, kul. Hur gick det på vägen hem? Fick du ta soppsäckar???

Postat av: Pjuck

Slängde dem över axlarna som ryggsäck!

2006-08-07 @ 21:15:16
Postat av: SpyBar

Du kollar väl att ingen står bakom innan...? Få en sån i pallet kan skada rejält tror jag... ha ha ha

2006-08-08 @ 14:46:48
URL: http://spybar.webblogg.se
Postat av: Pjyck

Många drömmer om just det!

2006-08-08 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback